Uncategorized

En alternativ vej til succes

Der findes mange opskrifter på, hvordan man får en succesfuld virksomhed. I denne artikel finder du en atypisk vej, hvorved man kan opnå succes.

Hvad er succes?

Der er ikke en klar definition på, hvad succes egentlig er. Dog er succes for de fleste et økonomisk aspekt. Igen er målestokken forskellig fra person til person. For er det så når man går i nul, at man har succes? Eller skal der stå flere millioner på kontoen før man ser sig selv som succesfuld? Der er ikke noget endeligt svar. Det er op til den enkelte, om økonomien lever op til de forventninger, som man har til sin succes. For andre er succes noget helt andet. Nogen mener nemlig, at blot det faktum, at de er selvstændige, er en succes i sig selv.

God kundeservice er guld værd

Mange virksomheder tænker blot på markedsføringsstrategier, investeringer og målsætninger, når de tænker på, hvad som skaber succes. De fleste virksomhedsejere mener, at kundeservice er noget som kun var noget værd engang i fortiden. Dog er dette en fejlagtig antagelse. Hvis man bruger kundeservicedelen, kan man opnå stor succes. Og her menes der både det økonomiske aspekt og bare det at være kendt blandt almene danskere.

En ny form for kundeservice

Førhen blev kundeservice kun betragtet, som man kun arbejde med i de fysiske butikker. Dog er det sådan, at digitaliseringen konstant bliver større, hvorfor kundeservicen også er er til at finde på internettet. Desuden er den almene borger også til at finde på internettet, og desuden ikke er bleg for at smide en anmeldelse eller tre op på internettet, så alle kan se det. Derfor er det yderst vigtigt, at der konstant bliver ydet en god service til alle kunder. Tænk blot på, at hvis en restaurant har fået flere hundrede dårlige anmeldelser, så er det netop denne restaurant, som man vælger at besøge. Når først man har fået dårlige anmeldelser og folk har givet en virksomhed et bestemt ry, så er det svært at komme af med det igen. Derfor er det vigtigt, at man forebygger dårlige anmeldelser og konstant har kunden in mente. En måde hvorpå man kan gøre dette, er ved at løbende kundeundersøgelser for eksempel i form af et spørgeskema. Kundernes kritik er meget gavnligt for din virksomhed, da du på den måde vil kunne komme det dårlige ry i forkøbet. Det er desuden alle virksomheder, som kan drage stor nytte af at fokusere på kundeservice. Denne virksomhed har formået at lave en god kundeservice og har oplevet stor succes ved at lave iPhone reparation.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *